fbpx

REXON DEA 4 DUO

Aukščiausio saugumo lygio ir kokybiško apdirbimo, pilno ūgio dvigubas turniketas su stogeliu. Dviejų krypčių įėjimas. Pritaikytas vietoms, kur reikalinga pilnai automatinė sistema be prižiūrinčio personalo. Pritaikytas tiek vidaus, tiek ekstremalioms lauko sąlygoms, 90° anga tarp turniketo sparnų užtikrina patogų ir saugų vieno asmens praėjimą. Turniketas yra padengtas antikorozine danga, cinkuotas ir dažytas RAL spalva arba nerūdijančio plieno korpuso, pagal kliento pageidavimus. Turniketas gali būti valdomas praėjimo kontrolės sistema, nuskaitant kortelę, piršto atspaudą arba akies rainelę. Taip pat galima valdyti paprastais mygtukais per nuotolį iš apsaugos posto. Turniketo sparnai gali būti „U“ raidės formos pasirinktinai.

Korpusas:

• Padengimas antikorozine danga, cinkavimas, dažymas RAL spalva arba nerūdijančio plieno korpusas
• Apšvietimas turniketo viduje (papildomas priedas)

Saugumas:

• Maksimalus saugumo lygis – pilno ūgio konstrukcija
• Turniketas gali būti išmontuotas tik su specialia įranga
• Elektromagnetinis stabdis, padidinantis turniketo variklio atsparumą
• 120° anga tarp turniketo sparnų (viso 3 sparnai), kurie gali būti „U“ raidės formos (papildomas priedas)
• Ilgas tarnavimo laikas, nereikalaujantis papildomos priežiūros

Valdymas:

• Pasitelkiant nSoft programinę įrangą ir RFID, brūkšninių kodų ar biometrinį skaitytuvą
• Bet kokia kita praėjimo kontrolės sistema
• Nuotoliniu būdu, paprasto mygtuko pagalba
• Nuotoliniu būdu, valdymo pulto pagalba

Pralaidumas:

• Dviejų krypčių įėjimas
• Dvigubas turniketas
• 30 – 60 asmenų per minutę (priklauso nuo praėjimo kontrolės sistemos ir naudojamų skaitytuvų)
• Šis turniketas nėra pritaikytas neįgaliesiems

Praėjimas

Papildoma informacija:

• Galimybė įmontuoti skaitytuvą į turniketo korpusą arba šalia, pasitelkiant papildomą stovą
• Dingus elektrai, turniketas gali veikti iki 6 valandų, pasitelkus atsargini maitinimo šaltinį. Pilnai nutrūkus elektros tiekimui, turniketas užsiblokuoja (Fail-lock variklio tipas) arba atsiblokuoja ir padaromas laisvas praėjimas į abi puses (Fail-safe variklio tipas)

Aukščiausio saugumo lygio ir kokybiško apdirbimo, pilno ūgio dvigubas turniketas su stogeliu. Dviejų krypčių įėjimas. Pritaikytas vietoms, kur reikalinga pilnai automatinė sistema be prižiūrinčio personalo. Pritaikytas tiek vidaus, tiek ekstremalioms lauko sąlygoms, 90° anga tarp turniketo sparnų užtikrina patogų ir saugų vieno asmens praėjimą. Turniketas yra padengtas antikorozine danga, cinkuotas ir dažytas RAL spalva arba nerūdijančio plieno korpuso, pagal kliento pageidavimus. Turniketas gali būti valdomas praėjimo kontrolės sistema, nuskaitant kortelę, piršto atspaudą arba akies rainelę. Taip pat galima valdyti paprastais mygtukais per nuotolį iš apsaugos posto. Turniketo sparnai gali būti „U“ raidės formos pasirinktinai.

Korpusas:

• Padengimas antikorozine danga, cinkavimas, dažymas RAL spalva arba nerūdijančio plieno korpusas
• Apšvietimas turniketo viduje (papildomas priedas)

Saugumas:

• Maksimalus saugumo lygis – pilno ūgio konstrukcija
• Turniketas gali būti išmontuotas tik su specialia įranga
• Elektromagnetinis stabdis, padidinantis turniketo variklio atsparumą
• 120° anga tarp turniketo sparnų (viso 3 sparnai), kurie gali būti „U“ raidės formos (papildomas priedas)
• Ilgas tarnavimo laikas, nereikalaujantis papildomos priežiūros

Valdymas:

• Pasitelkiant nSoft programinę įrangą ir RFID, brūkšninių kodų ar biometrinį skaitytuvą
• Bet kokia kita praėjimo kontrolės sistema
• Nuotoliniu būdu, paprasto mygtuko pagalba
• Nuotoliniu būdu, valdymo pulto pagalba

Pralaidumas:

• Dviejų krypčių įėjimas
• Dvigubas turniketas
• 30 – 60 asmenų per minutę (priklauso nuo praėjimo kontrolės sistemos ir naudojamų skaitytuvų)
• Šis turniketas nėra pritaikytas neįgaliesiems

Praėjimas

Papildoma informacija:

• Galimybė įmontuoti skaitytuvą į turniketo korpusą arba šalia, pasitelkiant papildomą stovą
• Dingus elektrai, turniketas gali veikti iki 6 valandų, pasitelkus atsargini maitinimo šaltinį. Pilnai nutrūkus elektros tiekimui, turniketas užsiblokuoja (Fail-lock variklio tipas) arba atsiblokuoja ir padaromas laisvas praėjimas į abi puses (Fail-safe variklio tipas)