ISO SERTIFIKATAI
ISO - 90001
ISO 9001:2015 numato kokybės valdymo sistemos reikalavimus organizacijai, kuri:
privalo parodyti nuoseklumą suteikiant produktą, kuris atitinka kliento, pritaikytus statutinius ir reglamentuotus reikalavimus, taip pat:
siekia pagerinti kliento aptarnavimą efektyviai panaudojant valdymo sistemą, įskaitant nuolatinio sistemos tobulinimo procesus ir klientų, pritaikytų statutinių ir reglamentuotų reikalavimų atitikties užtikrinimą.
ISO - 20000
ISO/IEC 20000-1:2018 yra paslaugų valdymo sistemos (SMS) standartas. Jis nurodo paslaugos tiekėjui reikalavimus planavimui, steigimui, įgyvendinimui, vykdymui, stebėjimui, apžvalgai, sistemos palaikymui ir tobulinimui.
Reikalavimai apima dizainą, pereinamąjį laikotarpį, pristatymą ir paslaugų tobulinimą, kad pasiekti sutartą paslaugų lygį.